Audiențele posturilor TV Intact Media Group, mai mari în 2015

Anul 2015 a adus televiziunilor Intact creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, pe targetul comercial. 

Mai mult decât atât, pe toate target-urile importante (Comercial, All Urban şi Naţional), Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time, performanţă neatinsă de niciun alt grup de presă. O reuşită la fel de importantă a televiziunilor din Grupul Intact este aceea că peste 11 milioane de români au urmărit programele "Antenelor" în luna ianuarie, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional.

Astfel, în luna ianuarie:

  •  "Antenele" sunt lider de audiență pe segmentele Morning, Day Time și Access. Pe target-urile All Urban și National conduc și în Whole Day, înregistrând creșteri ale cotei de piață pe toate intervalele orare din targetul comercial. Cea mai consistentă apreciere este în intervalul Morning, de 20%.
  • Antena 1 este lider absolut de audiență în Day Time, pe targetul comercial. De asemenea, Antena 1 a avut importante creșteri de audiență pe toate intervalele orare, în rândul publicului comercial (cea mai mare este în Access, de +18%). "Te pui cu blondele", Observator 19 și Acces Direct sunt în top 3 cele mai urmărite producții ale lunii. Show-urile zilnice "Acces direct", "Un show păcătos", "Neatza cu Răzvan și Dani", "Mireasă pentru fiul meu" și edițiile "Observator" au început în forță anul 2015.
  • Audiențele singurei televiziuni axată pe știri și talk-show-uri mondene, Antena Stars, își mențin evoluția ascendentă pe majoritatea intervalelor orare. "Răi da' buni", "Dosarele VIP", "Vedetop" și "Agentul VIP" au fost cele mai urmărite emisiuni, pe targetul comercial. Antena Stars este pe locul opt în clasamentul televiziunilor, pe targetul comercial, atât în Whole Day, cât și în Prime-Time.
  • Antena 3 rămâne liderul de audiență al nișei de știri, pe toate intervalele orare, pe target-ul 18+. Cota de piață s-a apreciat pe majoritatea slot-urilor orare, cu o creștere importantă, de 19% în Morning, Între cele mai urmărite show-uri ale lunii ianuarie au fost "Sinteza zilei", "Punctul de întâlnire", "Q & A", "Subiectiv" sau "La ordinea zilei".
  • Euforia TV înregistrează o apreciere a cotei de piață de 13% în Access, în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Downton Abbey, Dr. House sau White Collar sunt câteva din serialele care pot fi urmărite pe Euforia.
  • ZU TV este lider de audiență în rândul nișei din care face parte, pe patru intervale orare, pe targetul 15 – 34 de ani. ZU TV conduce în Whole Day, Day Time, Morning şi Late Fringe.


11.263.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în prima luna a anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.507.000 telespectatori.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel