Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

romanii-au-talent
romanii-au-talent

Pro TV a reuşit vineri seară performanţa de a-şi depăşi propriile recorduri. Chiar dacă debutul emisiunii "Românii au talent" a fost unul exploziv, cu audienţe spectaculoase, ediţia a doua a show-ului de la Pro TV, difuzată vineri între orele 20.29 - 22.22, a fost urmarită de un număr şi mai mare de telespectatori.

Concursul "Românii au talent", prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş şi jurizat de Andra, Andi Moisescu şi Mihai Petre, a fost urmărit de peste 4 milioane şi jumătate de telespectatori din întreaga ţară în minutul de aur înregistrat la ora 21.06. Pe întreg publicul comercial - din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani -, audienţa înregistrată în minutul de aur de la 22.04 a fost de 24 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 59,8%, relatează Mediafax.

Show-ul de la Pro TV a fost vineri seară lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Fie că este vorba de întreg publicul din mediul urban, de publicul comercial sau de întreg publicul din România, emisiunea "Românii au talent" a dominat toate topurile. Astfel, audienţa medie înregistrată de show-ul de la Pro TV a fost pe publicul comercial de 19,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,7%, la distanţă mare de Antena 1 care a avut o audienţă de şase ori mai mică, cu 3,1 puncte de rating şi 8,1% cotă de piaţă.

Cota de piaţă de 50,7% înregistrată de Pro TV pe publicul comercial este cel mai mare procent înregistrat de vreo emisiune de divertisment din 2002. Practic, jumătate din publicul ţintă Pro TV care avea televizorul deschis, se uita în acel moment la emisiunea "Românii au talent".

Clasamentul rămâne neschimbat şi la nivelul întregului public din mediul urban, în cazul căruia pe poziţia fruntaşă se afla Pro TV cu o audienţă medie de 19,5 puncte de rating şi 38,9% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 4 puncte de rating şi 7,9% cotă de piaţă.

Ca şi în săptămâna precedentă, emisiunea "Românii au talent" a fost lider de piaţă şi a doua zi când a fost difuzată în reluare (17.03 - 18.59), în minutul de maximă audienţă fiind urmărită de aproape 2 milioane şi jumatate de telespectatori din întreaga Românie. Pe publicul comercial, Pro TV se poziţiona pe locul 1 cu 7 puncte de rating şi 23,3% cota de piaţă, urmat de postul Acasă, Antena 1 situându-se abia pe locul al treilea cu 1,9 puncte de rating şi 6,4% cotă de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban Pro TV a fost lider de audienţă cu 6,8 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă, iar Antena 1 s-a situat pe poziţia a patra după TVR şi Acasă TV, cu doar 2,5 puncte de rating şi 6,7% cotă de piaţă.

Daca la prima ediţie au fost multe personaje care au stârnit admiraţia juriului şi a publicului, nici concurenţii de la cea de-a doua ediţie a emisiunii "Românii au talent" nu s-au lasat mai prejos. Printre aceştia s-au remarcat: un barman extrem de talentat, un număr de dresaj unic ce a transformat-o peste noapte pe căţeluşa Vanda în vedetă naţională, un incredibil număr de acrobaţie, un recital de excepţie al fetelor Cristina şi Alina care au impresionat-o pe Andra până la lacrimi, o cântăreaţă din Cluj ce a îmbinat într-un mod absolut surprinzător rockul cu opera sau un avocat ce a lasat pledoariile deoparte pentru a-şi pune în valoare calităţile de cântăreţ de operă şi care a lăcrimat de emoţie la auzul aplauzelor prelungi ale sălii.

Citeşte şi:

Cristina Bondoc de la Megastar a cântat la Românii au talent – VIDEO

Adrian Ţuţu – E evident că românii au talent – VIDEO

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel