Audiențele televiziunilor Intact, în creștere față de 2012

intact-media-group-
intact-media-group-

Televiziunile trustului Intact își sporesc numărul telespectatorilor din rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, după cum reiese dintr-o analiză a audienței în lunile ianuarie - august 2013 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Curbele ascendente se înregistrează pe toate intervalele orare ale zilei. Emisiunile pe care Antena 1 le-a avut în acest an, talk-show-urile Antenei 3, producțiile mondene ale Antenei 2, serialele Euforia dar și transmisiunile speciale ale GSP TV au avut un impact direct și pozitiv asupra publicului comercial, numărul de telespectatori fiind în creștere de la un an la altul.

18-49 UrbanShare ianuarie-august 2013/ 2012
IMGIMGdif% IMG
Whole day19.818.85%
Prime Time18.417.93%
morning23.122.34%
daytime20.619.18%
access20.719.85%
late fringe19.217.311%
all day19.918.95%
prime time 19:00-24:0018.617.84%

Trendul ascendent al televiziunilor Grupului Intact se poate observa și pentru targetul All Urban. “Antenele” sunt lider de audiență pe importante intervale orare, dupa cum se poate observa în tabelul de mai jos. Posturile Intact dețin supremația și își consolidează poziția de lider în Whole Day, Day Time, Acces, Late Fringe și All Day.

Urban allShare
ian-august 2013ian-august 2012Ian-August.13
CMEIMGCMEIMGdif% IMGdif% CME
Whole day2121.919.920.85%6%
Prime Time25.520.524.319.93%5%
morning28.724.628.123.55%2%
daytime14.122.613.621.46%4%
access19.523.219225%3%
late fringe19.620.616.918.611%16%
all day21.221.920.220.95%5%
prime time 19:00-24:0024.620.523.219.74%6%

De asemenea, televiziunile Grupului Intact înregistrează creșteri, în perioada lunilor de vară ale acestui an pe toate intervalele, comparativ cu 2012, pe targetul comercial.

18-49 UrbanShare
iun-august 2013/ 2012  
IMGIMGIMG
Whole day19.819.33%
Prime Time18.718.32%
morning23.121.95%
daytime20.7203%
access20.420.50%
late fringe19.118.16%
all day2019.43%
prime time 19:00-24:0018.918.33%

Creșteri în perioada iulie - august 2013 comparativ cu vara anului 2012 se înregistrează și în rândul publicului din întreg mediul urban. “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct”, “Burlacul”, “Splash- vedete la apă”, “Te pui cu blondele”, emisiunile marca Observator, Știrile Antenei 3, Sinteza zilei, “În gura presei” sunt doar câteva dintre show-urile care au contribuit la creșterile înregistrate în lunile de vară.

 
Urban allShare
iun-august 2013iun-august 2012Iun-August.13
CMEIMGCMEIMGdif% IMGdif% CME
Whole day20.42217.721.62%15%
Prime Time24.420.921.4210%14%
morning29.124.426.922.77%8%
daytime14.32312.122.52%18%
access18.523.317.322.92%7%
late fringe19.120.314.419.45%33%
all day20.622.117.921.62%15%
prime time 19:00-24:0023.520.920.220.71%16%

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel