Austria impune noi restricții. Cum poți intra în țară

Foto: Ziarul Românesc
Foto: Ziarul Românesc

Ministerul Sănătății din Austria a decis impunerea  de noi măsuri în vederea intrării pe teritoriul țării. Astfel  este nevoie de o cerere de înregistrare electronică, în general aplicată tuturor persoanele care doresc să intre în Austria.

La înregistrare, trebuie specificate următoarele:

numele, data nașterii, adresa de e-mail, adresa de reședință sau de reședință, data intrării, data posibilă a plecării și țările de reședință din ultimele zece zile.

Dacă adresa de carantină diferă de adresa de reședință normală din Austria, acest lucru trebuie menționat. 

Formularul online corespunzător ar trebui să fie probabil disponibil miercuri, așa cum a anunțat o purtătoare de cuvânt a ministerului pentru Agenția de presă austriacă – APA. Datele sunt stocate timp de 28 de zile de la data introducerii. Datele vor fi apoi șterse irevocabil, potrivit ziarul romanesc.at.

Excepții de călătorie

Cerința de înregistrare se aplică în principiu tuturor persoanelor care intră în Austria. Există excepții, de exemplu, pentru navetiștii obișnuiți, pentru călătorii în tranzit sau pentru persoanele care călătoresc la familie din motive deosebit de demne de luat în considerare și care nu pot fi amânate – de exemplu pentru înmormântări. 

Datele înregistrării online sunt transmise automat către autoritatea administrativă a districtului responsabilă cu locul de reședință din Austria. Cerința de înregistrare electronică este menită să contribuie la îmbunătățirea controlului carantinei și să faciliteze urmărirea contactelor.

Vezi AICI unde găsești formularul

În cazul în care înregistrarea nu este posibilă utilizând formularul electronic, pe cale de excepție, se poate folosi formularul tipizat, completat și semnat olograf.

Formularul este disponibil în limbile germană, AICI

iar în engleză, AICI.

Pe baza datelor introduse, sistemul informează despre rezultatul înregistrării – adică dacă persoana trebuie să intre în carantină sau poate intra liber, a anunțat Ministerul Sănătății într-o emisiune.

Persoanele acceptate vor primi apoi un document PDF cu un cod QR și datele introduse prin descărcare și la adresa de e-mail specificată. Acest document trebuie fie tipărit, fie transportat digital (pe smartphone). Pentru persoanele care nu au opțiunile electronice adecvate, formularul poate fi completat și în format tipărit sau formularul ar fi disponibil la frontiere în caz de urgență, a spus purtătorul de cuvânt. Cu toate acestea, este preferabilă înregistrarea electronică pentru a scurta timpii de așteptare la frontieră.

Fără o obligație de carantină, sunt posibile doar intrări din Australia, Finlanda, Grecia, Islanda, Japonia, Noua Zeelandă, Norvegia, Singapore, Coreea de Sud și Vatican.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel