Sezonul 2018/2019 al Formulei E, rezervată monoposturilor electrice, a înregistrat o cifră de afaceri record şi un profit în premieră datorită creşterii valorii parteneriatelor, relatează Reuters.
În al cincilea său sezon, Formula E a generat venituri de peste 200 milioane euro, în creştere cu 50% faţă de sezonul anterior. Competiţia a înregistrat pentru prima oară un profit brut de un milion de euro. Valoarea sponsorizărilor a crescut cu 25%. Cursele pentru monoposturile electrice a atras o audienţă record în sezonul trecut, de 411 milioane telespectatori, în creştere cu 24%, în timp ce 72% din fanii din reţelele media sociale au vârste sub 35 ani.
Formula E, care a fost aproape în colaps după debutul său, a raportat pierderi de 26,4 milioane euro în sezonul 2017/2018, respectiv 20,8 milioane euro în sezonul 2016/2017. Campionatul are ca acţionar majoritar compania multinaţională Liberty Global and Discovery Communications. Sezonul 2019/2020 de Formula E va debuta pe 22 noiembrie la Ad Diriyah, în Arabia Saudită.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News