Autobuzul românesc, nedorit la noi în țară, ajunge la arabi

roman_18290hocll_mt_3_20338300
roman_18290hocll_mt_3_20338300

Autobuzele Roman Brașov nu au fost dorite de nicio municipalitate de la noi din țară. Fabrica brașoveană urmează să încheie un contract de vânzare a celor şase autobuze Urban Crosstown cu un cumpărător privat din zona Maghrebului.

Carol Rugacs, directorul fabricii, a declarat pentru economica.net: "Suntem aproape de a încheia negocierile pentru toate cele şase autobuze pe care le avem, am mers pe un discount de peste 20% pentru a încheia mai repede afacerea. Cu acelaşi potenţial client negociem şi vânzarea câtorva basculante şi camioane pe care le mai avem. Ar fi vorba de un contract de circa 1 milion de euro".

Autobuzul a ieșit de pe linia de producție a fabricii în 2008. Primul lot și ultimul a fost de 10 autobuze. Patru au fost vândute unor firme de transport internațional. Nicio primărie din ţară nu a dorit autobuzele Roman.

Autobuzul Urban Crosstown are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă, dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă şi sistem de siguranţă care nu permite plecarea autobuzului cu uşile deschise. Are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune şi în picioare şi atinge o viteză maximă de 80 de km/h. Autobuzul are şi o variantă cu podea joasă. Preţul de catalog este de 120.000 de euro.

La Uzinele Roman Braşov se mai produc camioane, autovehicule speciale pentru diverse industrii şi tractoare. Fabrica a fost susţinută de contractele cu Pentagonul pe autovehicule militare, însă contractul a fost pierdut.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel