Automatele de produse vin în toate formele şi mărimile, dar ultimul model de automat de la Lays face diferenţa, scrie site-ul simplyzesty.com.
Autor: Andreea Bădoiu
Lansat în Argentina pentru a promova chipsurile companiei, automatul cere cumpărătorilor să introducă în maşină propriul lor cartof şi să privească cum acesta este transformat în chipsuri. Totul se bazează pe ideea că chipsurile nu conţin decât trei ingrediente simple şi că intregul proces este vizibil în interiorul automatului – de la introducerea cartofului până la decojirea şi prăjirea acestuia.
Este o tehnologie incredibilă, nu-i aşa? Greşit. Priviţi mai îndeaproape şi veţi observa că tot procesul nu este decât un video care rulează pe un ecran din interiorul maşinii şi folosirea unei iluzii optice. Acest lucru este puţin ruşinos, insă inventarea unui automat care să prăjească în ulei încins cartofii ar fii aproape imposibilă. Ca strategie de marketing, automatul celor de la Lays va primi multă atenţie din partea cumpărătorilor. Ironia este că Lays promovează faptul că nu ascunde nimic din procesul de producţie, dar marketingul lor, în acest caz, se bazează pe o iluzie optică şi pe păcălirea privitorului.
Iată un video care prezintă ideea celor de la Lays:
Lay's machine - Debut (English txt) from Castro Innovation on Vimeo.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News