Wizz Air va introduce de la 1 noiembrie 2018 noua sa politică de bagaje.
Noua politică de bagaje de la Wizz Air garantează accesul la bord cu un bagaj gratuit de mână, iar pentru un bagaj suplimentar trebuie plătită taxă suplimentară, informează, miercuri, compania. 'Datele companiei aeriene arată că peste 10.000 de zboruri pe an sunt afectate de întârzierile cauzate de bagaje. Cifrele arată, de asemenea, că, în ultimii cinci ani, durata medie a unei călătorii a scăzut continuu, iar în prezent fiecare al treilea pasager Wizz Air are deplasări de trei zile sau chiar mai puţin. Aşadar, ca o consecinţă a scurtării duratei unei călătorii, pasagerii Wizz îşi pregătesc bagajele isteţ şi eficient. Fiecare al treilea pasager a achiziţionat un bagaj de cală, în timp ce fiecare al şaptelea pasager a optat pentru un troller transportat la bord', spune Wizz Air, într-un comunicat.
Bagaj de mână gratuit
De la 1 noiembrie, fiecare pasager îşi poate aduce la bord un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm), în timp ce pasagerii care au achiziţionat Wizz Priority pot lua în cabină şi o geantă tip troller (55x40x23 cm). Pe baza feedback-ului primit de la pasageri, dar şi a schimbării obiceiurilor de călătorie, Wizz Air a introdus un nou tip de bagaj de cală de 10 kilograme, cu preţuri ce încep de la doar 7 euro, pentru a facilita confortul călătorilor.
Noua politică de bagaje clară şi echitabilă este foarte flexibilă, deoarece le permite clienţilor să aleagă între mai mult de 50 de variante de bagaje de mână gratuite sau de cală, în funcţie de preferinţele lor individuale, se precizează în comunicat.
Separarea produselor şi a serviciilor
'Pasagerii doresc produse simple şi acest aspect este centrul modelului Ultra Low Cost pe care Wizz Air îl aplică. Vrem să le oferim clienţilor noştri cele mai mici preţuri posibile, precum şi o viziune transparentă asupra preţului biletelor. Prin separarea produselor şi a serviciilor, Wizz Air democratizează modul în care se călătoreşte şi permite crearea unei oferte bazate pe nevoile fiecăruia', a declarat Johan Eidhagen, Chief Marketing Officer Wizz Air.
Compania îi încurajează pe pasageri să împacheteze bagajele eficient şi să achiziţioneze Wizz Priority, un serviciu care include un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm) şi un troller (55x40x23 cm) care poate fi transportat la bord, check-in prioritar şi îmbarcare prioritară la doar 5 euro. Rezervările fără Wizz Priority efectuate înainte de 10 octombrie pentru perioada de călătorie după 1 noiembrie 2018 vor avea inclus automat un bagaj de cală gratuit de 10 kg, în timp ce rezervările cu bagaje la cală vor avea automat Wizz Priority, se mai spune în comunicat.
'Suntem încântaţi să introducem politica noastră nouă, transparentă şi corectă pentru toţi, care oferă cea mai largă gamă de opţiuni de bagaje pentru clienţii noştri, permiţând în acelaşi timp un bagaj gratuit pentru fiecare pasager. Suntem convinşi că oferta noastră versatilă compusă din peste 50 de combinaţii de bagaje va răspunde nevoilor clienţilor noştri într-o manieră personalizată, iar pasagerii noştri vor continua să plătească doar pentru serviciile pe care doresc să le utilizeze. Începând cu 1 noiembrie, vom face călătoriile mai confortabile, oferind în acelaşi timp cele mai mici preţuri posibile în întreaga reţea extinsă de 143 de destinaţii din 44 de ţări', a adăugat Johan Eidhagen.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News