Metaversul, inteligența artificială sau city farmingul sunt noțiuni care și-au făcut deja loc nu doar în vocabularul nostru obișnuit, ci și în viața de zi cu zi. Evident, au fost și principalele subiecte pe agenda celui mai mare eveniment de business din domeniul IT & Digital din Europa Centrală și de Est, GoTech World 2022. organizat la Romexpo.
Invitatul special al evenimentului, dr. Merrit Moore, cunoscută și drept balerina cuantică (quantum ballerina), a absolvit magna cum laude facultatea de fizică de la Harvard și un doctorat în fizică atomică și laser la Universitatea din Oxford. De asemenea, are o impresionantă carieră ca balerină, ea activând în companii internaționale renumite de balet din: Zurich, Boston, Marea Britanie și Norvegia.
Merritt Moore lucrează cu o echipă de artiști și cercetători, pentru a pune în scenă spectacole captivante, prin integrarea științei și artei, printre care și duete romantice și emoționante cu roboți industriali. Robotul pe care îl folosește Merritt a fost folosit în producție, poate să ridice obiecte, apoi să le așeze în același loc.
În zona expozițională, peste 80 de companii de top național și mondial au prezentat produse și servicii în premieră și în exclusivitate. Peste 130 dintre cei mai importanți speakeri, inovatori, influenceri, experți și antreprenori din domeniile IT & Digital, recunoscuți la nivel global, au urcat pe cele 11 scene.
Între cele 122 de conferințe, publicul a fost încurajat să îmbine pasiunea pentru tehnologie și inovație cu activități relaxante.
Pentru al 7-lea an consecutiv, IQOS a fost Experience Partner al evenimentului și a adus inovația tehnologică mai aproape de comunitate. Peste 150 de utilizatori IQOS și-au personalizat gratuit dispozitivul cu ajutorul unei imprimante speciale, în doar câteva minute. Cei care au ajuns la barul IQOS au asistat la experiența Print a drink. Un braț robotic a printat 3D, cu o grafică la alegere, fiecare cocktail comandat.
Parte din ADN-ul IQOS, inovația reprezintă unul dintre pilonii principali care stau la baza misiunii brandului de a construi un viitor fără fum și fără scrum, prin dispozitivele care încălzesc tutunul. Accesul în spațiul IQOS a fost permis exclusiv persoanelor cu vârsta de peste 18 ani.
Într-unul dintre standurile centrale, Carrefour și-a primit vizitatorii cu experiențe declinate din ambiția brandului de a deveni o companie de retail digital până în anul 2026. De altfel, componenta de retail a fost o noutate în GoTech World de anul acesta, iar domeniul s-a bucurat chiar de o scenă special dedicată acestei nișe de business.
Astfel, pe lângă companiile cu specific digital, precum UiPath, Endava, Luxoft, Samsung sau Asus, paleta de expozanți a acoperit și zone în care componenta IT&C cunoaște o creștere semnificativă în această epocă a tehnologiei. Astfel, companii din domeniul automotive, precum Continental sau Renault, dar și alte industrii creative (PR, smart city sau chiar industria mobilei) au fost reprezentate în cadrul evenimentului care a pus, pentru două zile, România pe harta mondială a tehnologiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu