București, 27 noiembrie 2013 Potrivit foodpanda.ro, platforma de livrare de mâncare lansată în urmă cu două luni în România și susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, aproximativ 55% dintre comenzile online de mâncare sunt realizate de bărbați, în timp ce 45 de procente dintre comenzile zilnice aparțin femeilor.
“Dacă, până acum, bărbații erau mai familiarizați cu acest concept de comandă online, în prezent, statisticile arată o creștere a interesului și din partea femeilor. Se poate spune chiar că, printre tineri, această diferență este nesemnificativă. Pătrunderea Internetului și a smartphone-urilor face ca procentul femei/bărbați să fie aproape egal”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.
Însă în ceea ce privește felurile de mâncare comandate, diferențele sunt clare – femeile se axează pe variantele rapide de mâncare, cum ar fi pizza sau paste, și pe cele light, precum salatele, în timp ce bărbații, indiferent de intervalul orar, comandă cu preponderență preparate la grătar, dar nu se dau înapoi nici de la mâncarea chinezească.
Diferențele sunt vizibile și atunci când vine vorba de cantitatea de mâncare comandată. Astfel, bărbații preferă meniurile care includ felul întâi, doi și o salată, în timp ce reprezentantele sexului frumos preferă un singur fel de mâncare, adesea însoțit și de un desert.
„Cu toate acestea, nu există o diferență majoră în coșul mediu al celor două sexe, având în vedere că meniurile care conțin două feluri de mâncare și o salată au aproape același preț ca o pizza sau o porție de paste”, a mai spus reprezentantul foodpanda.ro.
Momentul din zi în care este efectuată comanda arată, de asemenea, diferența dintre preferințele celor două sexe. În prima parte a zilei, femeile dețin o pondere mai ridicată din totalul comenzilor, iar după orele 14:00, tendințele se egalizează. Situația se schimbă însă seara, când procentul bărbaților care comandă mâncare la domiciliu crește, depășindu-l pe cel al femeilor.
foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 100 de restaurante din București, iar pentru începutul anului viitor plănuiește extinderea serviciului și în Cluj-Napoca. De asemenea, foodpanda.ro își propune ca, până la sfârșitul anului, să devină lider de piață pe sectorul platformelor de food delivery.
Despre foodpanda
foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 31 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda. foodpanda/hellofood operează în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Cehia, Iordania, Rwanda și Slovacia. Pentru mai multe informații despre foodpanda România, vă rugăm să vizitați: http://www.foodpanda.ro/ sau http://press.foodpanda.com/.Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu