Vânzările de jucării Barbie au ajuns la 1,11 miliarde euro în 2020, înregistrând cel mai bun an din 2014 încoace, iar performanțele financiare pot fi justificate de pandemia Covid-19.
Conform BBC, vânzările păpușii au crescut global cu 16%, ducând producătorul de jucării Mattel la cel mai bun nivel din 2017. Pandemia a fost un lucru bun pentru industria jucăriilor, fiindcă a înregistrat creșteri după restricțiile puse pe alte domenii.
CEO-ul companiei care deține și Hot Wheels, Ynon Kreiz, a spus că până la urmă cererea crescută „extraordinară” a putut fi satisfăcută în final. „Da, industria cu totul a beneficiat de creșterea cererii datorită Covid-19, dar noi am fost și mai buni decât restul”. Între timp, rivalul Hasbro care deține Nerf și jocuri precum Monopoly a raportat o scădere de 8% în 2020.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News