Băsescu susţine brandul turistic lansat la Shanghai

Traian Băsescu a declarat miercuri, la TVR, că brandul de ţară lansat recent la Shanghai este un program menit să pună în valoare România.

Preşedintele este de părere că sloganul "explore de Carpathian garden" este cel mai potrivit, pentru că în Carpaţi s-a format naţia română, adăugând că mitul "Dracula" nu funcţionează.

Băsescu a mai spus că Romănia are nevoie de o idenitate turistică şi că, până acum, nu a observat ceva în neregulă cu administrarea corectă a banilor destinaţi acestui program.

Elena Udrea, ministrul Turismului, a lansat săptămâna trecuta, la Shangai, brandul turistic al ţării.

Imediat au apărut probleme cu privire la frunza din logo, despre care s-a vehiculat ca a fost copiată de la o firmă de transport din Marea Britanie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel