EXCLUSIV  Bătrân cu handicap, umilit în parcarea unui magazin Lidl: Poliția a intervenit pentru el. Răspunsul Lidl

Un bătrân de 80 de ani, cu handicap, a fost umilit în parcarea unui magazin Lidl, potrivit unei postări pe Facebook. El a parcat lângă locurile destinate persoanelor cu handicap, pentru că respectivele locuri erau blocate cu lanțuri. La ieșirea din magazin, după ce și-a făcut cumpărăturile, bărbatul și-a găsit roata blocată de către paza supermarketului, pe motiv că a parcat ilegal. Nici la sosirea poliției, nu i s-au deblocat roțile. Bătrânul nu avea suficienți bani pentru a plăti, pentru că făcuse cumpărăturile. În cele din urmă a fost salvat doar de alți cumpărători care au strâns bani și au plătit suma necesară deblocării roților. Compania Lidl anunță măsuri și-și cere scuze pentru situația neplăcută în care a fost pus bătrânul. 

Iată ce scrie tânărul care a fost martor la ce i s-a întâmplat bătrânului cu handicap: 

”Bravo Lidl Romania, sunteți tari, astăzi la magazinul Lidl Apusului ați blocat roata unui bătrân de peste 80 de ani cu handicap locomotor pe motiv că nu a respectat regulamentul intern Lidl cu privire la parcarea autoturismelor. Bătrânul a parcat lângă spațiul special amenajat pentru persoane cu handicap fără a bloca accesul in magazin sau a circulației, a parcat in acel loc pentru că că spațiile pentru persoane cu handicap aveau accesul blocat cu lanțuri și piloni de plastic. Reprezentații firmei de pază SGG l-au văzut când a parcat, l-au lăsat sa între in magazin după care i-au blocat roata stânga față. La ieșire i-au solicitat sa plătească 100 RON taxa de deblocare. Pentru ca bătrânul nu a avut suficienți bani cei de la SGG au plecat deși bătrânul le-a explicat cu lacrimi in ochi ca nu are bani suficienți la el și că are programare la o clinică de cardiologie in Ghencea. Au venit doua echipaje de poliție care au așteptat aproape o oră pe cei de la SGG care au declarat ulterior foarte relaxați că este parcarea privată a Lidl și că bătrânul a parcat într-un loc interzis, că nu e problema lor că spațiile pentru persoane cu handicap sunt blocate cu lanț și că bătrânul trebuie sa plătească. Trei polițiști s-au umilit timp de aproape încă o ora in fața unui paznic de la SGG rugându-l sa deblocheze roata bătrânului. Într-un final pentru ca Poliția Română nu avea jurisdicție pe proprietatea Lidl și pentru că bătrânul se simțea rău am strâns noi cei revoltați 100 de lei pentru a debloca mașina omului. In tot acest timp șeful de magazin și încă o persoană din conducerea Lidl aflată in inspecție s-au hilizit in vitrina magazinului. Încă odată bravo Lidl și îți doresc să faci tot atât profit câte cumpărături o sa mai fac eu de la voi. LE: Am uitat să spun că bătrânul nu mai avea bani de amendă pentru că făcuse deja cumpărături, ironia sorții, tot la Lidl. Tot ironia sorții este că in loc de flexuri in ofertă era doar tzatziki, măsline și Mythos.” a scris tânărul pe Facebook

Postarea, pe care o puteți urmări și mai jos, a strâns 13.000 de distribuiri în pe rețeaua socială menționată. 

Compania Lidl, solicitată să dea un răspuns cu privire la situația de mai sus, a transmis următoarele explicații: 

”Ne pare rău pentru incidentul petrecut în parcarea magazinului nostru din Bulevardul Uverturii, nr. 202-204.

Ne cerem scuze și vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situații. Este un caz izolat și facem tot ce ne stă în putință să rămână așa.

Vom revizui procedurile interne și vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăți regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceștia aplică regulamentul nu doar în literă, dar și în spiritul său.

Fiecare magazin este prevăzut și cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități. Pentru informarea și confortul clienților noștri, parcările au un regulament afișat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanțuri de prindere, care poate fi înlăturat cu ușurință la nevoie. Am introdus această soluție tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienților noștri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienții care au nevoie de ele nu le pot folosi.” este poziția companiei, transmisă DCNews

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel