Problemă sesizată de un client BCR.
”Dispozitivul Token este cheia contului tău – cu ajutorul acestuia, finanțele tale rămân în siguranță. Dispozitiv securizat prin cod PIN. Autentificare sigură și rapidă” așa este prezentat Token-ul pe site-ul BCR.
Iată caracteristicile dispozitivului: ”Prin intermediului dispozitivului Token te autentifici in Internet si Mobile Banking. Mai mult, autorizezi în deplină siguranță toate tranzacțiile pe care dorești sa le efectuezi. Dispozitivul Token este securizat prin intermediul unui cod PIN ales de către tine la prima utilizare, iar acesta îți este înmânat de către un reprezentant BCR la achiziţionarea serviciului în unitate; dispozitivul generează coduri unice, valabile la o singură utilizare. Codul PIN al dispozitivului Token este un cod de securitate care oferă siguranţă în ceea ce priveşte accesul la dispozitivul Token. Dispozitivul nu are un cod PIN prestabilit. În momentul primirii dispozitivului este necesară setarea codului PIN preferat prin introducerea combinației dorite (mai exact, 4 caractere numerice), apoi confirmarea prin reintroducerea acestuia. Astfel, posibilitatea de utilizare ulterioară a acestui dispozitiv este condiţionată de cunoaşterea codului PIN. În cazul în care codul PIN este introdus eronat de 3 ori, dispozitivul Token se va bloca.”
Totuși, conform unui cititor DCNews, în stocul BCR nu mai sunt aceste Token-e. Astfel, că pentru fiecare problemă care se rezolvă față-n față la bancă, există un fel de taxă, de 20 de lei. Clienții care au rămas fără baterie la Token, care trebuie înlocuit în acest caz, sunt buni de plată, în acest context, în care vina în sine nu este a lor, ci o problemă a băncii.
Pe lângă disconfortul financiar, problema ține și de contextul pandemic, oamenii nu au acces în bancă în număr mare, fiind nevoiți să aștepte afară, în frig, pentru o tranzacție de putea fi făcută simplu de acasă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News