Compania est-europeană SarvBer, care deține pe piața românească brandurile Bergenbier, Noroc și Staropramen, de la fondul de investiții CVC Capital Partners, a fost achiziționnată pentru suma de circa trei miliarde de dolari de către producătorul japonez de bere Asahi. Tranzacția urmează a fi finalizată în zilele următoare.
„Asahi și CVC lucrează la ultimele detalii ale tranzacției“, a declarat vineri o sursă apropiată tranzacției, citată de cotidianul britanic The Guardian, informează Capital.
Deși CVC, care a cumpărat StarBev în decembrie 2009, a fost abordată de o serie de producători de bere printre care Asahi, Carlsberg, SABMiller și Heineken pentru vânzare, singurii care au rămas în cursa pentru achiziție au fost japonezii, ceilallți investitori considerând că hățișurile anti-trust sunt prea dificil de depășit de vreme ce toate cele trei companii au interese majore în regiunea Europei de Est.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News