La noi ca la nimeni. De ce în Europa se poate iar românii încă "se împiedică" în hârtii?
Publicitate
Societatea Naţională de Radiocomunicaţii (RADIOCOM) se vede pusă în situaţia să mai aştepte până la implementarea transmisiei care trebuie aprobată de ANCOM. Deocamdată este prinsă în vârtejul birocratic, după cum a dezvăluit Dragoş Preda:
Le mulţumesc colegilor de la ANCOM pentru toată expertiza şi deschiderea lor pentru a obţine această licenţă - a spus Preda, directorul general al RADIOCOM.
Bogdan Chirieac şi-a exprimat nelămurirea: Staţi puţin! Sunteţi prinşi în mecanismul birocratic acum?
Dragos Preda: Da!
Bogdan Chirieac: Dom'le, nu se poate aşa ceva! E un act! Toată Europa are licenţă DA+, dvs de nu v-o dă?
Dragos Preda: Am început discuţiile cu ei.
Bogdan Chirieac: Adică de la stat la stat.
Dragos Preda: Da... avem şi releele. Avem deja şi nişte antene puse pentru un culoar pe care vrem să-l dezvoltăm. Este vorba de Bucureşti-Ploieşti. Noi speram ca acum, în vară, să avem în implementare şi Autostrada Soarelui.
Bogdan Chirieac: Nu pot să cred aşa ceva! Aveţi releele! Puteţi să le daţi drumul...
Dragos Preda: Pe zonele acestea, da, am putea să le dăm drumul. Posturile dedicate ar fi o ocazie extraordinară care ar putea să dinamizeze nu numai "automotivele" cum le-aţi numit dumneavoastră...
Bogdan Chirieac: Acolo e o revoluţie tehnologică fără precedent în industria auto. Şi dvs sunteţi în prima linie cu hi-tech-ul. Asta ar revoluţiona şi piaţa de comunicaţii din România.
”Gândiţi-vă câte industrii sunt, toate ar putea să-şi facă posturi dedicate. N-o să mai stea lumea să asculte posturi generaliste, ci fiecare o să-şi ia felia de informaţie pe care şi-o doreşte. Implementarea radiodifuziunii digitale va dinamiza ţara, din punct de vedere economic” - este concluzia directorului RADIOCOM.
Emisiunea integrală aici:
Cu o istorie de nouăzeci de ani, Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. este, în continuare, lider în domeniul broadcasting-ului (difuzarea şi transportul terestru al programelor radio şi TV) şi, în acelaşi timp, un important furnizor de reţele şi servicii de comunicaţii electronice din România. Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. operează pe piaţă sub numele comercial RADIOCOM şi este un brand 100% românesc. Pornind de la cele două domenii de activitate în comunicaţii electronice - broadcasting şi transmisii de date - RADIOCOM a evoluat continuu, dovedind maturitate, inovare şi, înainte de toate, profesionalism în dezvoltarea sa permanentă. RADIOCOM parcurge o perioadă de transformări majore. Dispunând de o infrastructură cu grad ridicat de complexitate, s-a angajat într-un proiect extins de modernizare, în vederea creşterii competitivităţii şi diversificării serviciilor de comunicaţii electronice oferite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu