Ziua reducerilor, Black Friday, a fost preluată și în România în anul 2011. Campania și-a făcut intrarea pe piață timid, fiind inițiată de eMag și Flanco. Campania Black Friday 2012 a cunoscut o creștere spectaculoasă, cea mai mare a unui concept online de peste an. În urma succesului din urmă cu un an, tot mai multe companii anunță reduceri de Black Friday 2013. Ziua reducerilor este 29 noiembrie.
Potrivit site-ului black-friday-romania.ro, reducerile vor fi la orice, de la haine la electrocasnice, cărți, jucării sau mașini. Potrivit sursei citate, la Black Friday 2013, vor participa magazinele online: eMag, Altex, Domo, Flanco, evoMag, F64, Clickshop.
În domeniul fashion, magazinele participante sunt: Miniprix.ro, TinaR, FashionDays, La Femme, Meli Melo, ReFashion, CB Store, depot 96, Matar.ro, SevenSins, Store Fashion și Zorile Store.
Librăriile online, care vor avea reduceri masive sunt: Elefant.ro, Nemira.ro, All.ro.
Site-urile cu haine pentru copii se numără printre participante și anunță reduceri de până la 52%. Printre ele se numără: BebeBliss.ro, nichiduta.ro, Strollers.ro, eBebel.ro, Suzetehaioase.ro.
Alte magazine care și-au anunțat participarea: Mycloset.ro (20%), WatchShop.ro, StarShiners.ro (55%), GiftMarket (50%).
Lista magazinelor rămâne deschisă. Până acum doar cele menționate și-au anunțat participarea.
Principalele nemulțumiri din anul 2012 au fost umflarea prețurilor înainte de reduceri, dar și deschiderea Black Friday la ora 08.00, deși fusese anunțată ora 00.00. În plus, foarte multe site-uri s-au blocat. Magazinele au promis că nu vor mai fi probleme cu site-urile, pentru că vor să-și satisfacă toți clienții și să aibă profituri mai mari decât anul trecut.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu