Peste o treime dintre români sunt la curent cu evenimentul din 29 noiembrie, iar dintre aceştia peste patru milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva de Black Friday, potrivit unui studiu realizat pentru eMag de compania Daedalus Millward Brown și reluat de zf.ro.
Potrivit studiului amintit, în topul produselor pe care românii vor să le cumpere de Black Friday 2013 sunt electrocasnicele mici, hainele, televizoarele, telefoanele mobile, încălţămintea, laptopurile.
"Cei mai mulţi români s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie: 44,4% din cumpărăturile de Black Friday au reprezentat produse din această categorie. Pe locul doi şi trei în preferinţele românilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achiziţii, în timp ce electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc. ) au reprezentat alte 24,3% dintre cumpărături", se arată într-un comunicat al Daedalus Millward Brown.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News