BLACK FRIDAY 2014. Un mare retailer a crescut oferta de trei ori

După succesul pe care l-a avut anul trecut cu vânzările de Black Friday, un mare retailer prezent în piața românească a anunțat că a crescut oferta de trei ori. Iar reducerile vor ajunge, la unele produse, până la 90%.

"Black Friday este un fenomen în România. Am început pregătirile cu multe luni înainte, pentru acest eveniment. Avem o ofertă de trei ori mai mare pentru Black Friday, anul acesta, față de anul trecut", au declarat reprezentanții Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, din România.

CITEȘTE ȘI: BLACK FRIDAY 2014 - IKEA participă la VINEREA NEAGRĂ 2014, pe 28 și 29 NOIEMBRIE

Potrivit acestora, volumele sunt foarte mari anul acesta, în contextul în care este de așteptat ca traficul pe site, în perioada amintită, să crească de zece ori comparativ cu o zi obișnuită. Anul trecut, reducerile afișate au ajuns chiar și până la 90%, cele mai căutate produse fiind cele de îmbrăcăminte, urmate de accesorii.

Potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor, anul trecut, Fashion Days Shopping SRL, controlat din anul 2011 de grupul Naspers din Africa de Sud, a avut o cifră de afaceri de aproape 50 milioane de euro, cea mai mare pondere având-o România.

Veniturile brute ale companiei au crescut, în medie, de 2,5 ori pe an în ultimii trei ani, iar timpul mediu de livrare al comenzilor a scăzut de la 30 de zile în 2010 la 5 zile în septembrie 2014.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel