Românii au luat cu asalt site-urile online de vânzări în vinerea neagră. evoMag a demarat deja procesul de livrare pentru o mie de comenzi primite începând de la 00:00. Până la ora 09:00, pe evoMAG au fost făcute peste 5.000 de comenzi.
”Ne-am dimensionat bine aşteptările şi am fost pregătiţi pentru a prelua volumul mare de trafic şi, implicit, de comenzi. Aşa am reuşit să asigurăm funcţionarea site-ului 99,9% din timp. Până la ora 09:00 am avut peste 5.000 de comenzi, cu un vârf de trafic de peste 35.000 de vizitatori unici simultan. Avem deja stoc epuizat pentru 20% dintre produsele care au intrat în campania de Black Friday”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cele mai căutate produse au fost telefoanele mobile, televizoarele, gadget-urile şi produsele pentru copii. Cât priveşte traficul total, de la momentul startului campaniei de Black Friday şi până la ora 09:00, au intrat pe evoMAG.ro peste 200.000 de vizitatori unici, 35% din trafic fiind de pe mobil.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News