O mare parte din magazinele din România au dat drumul deja campaniei Black Friday, însă conceptul american spune că reducerile masive presupuse de această "sărbătoare" nu încep înainte de o anumită dată.
O marte parte din magazinele din România au anunțat deja startul campaniei Black Friday. Conceptul din SUA spune că reducerile Black Friday nu încep niciodată mai devreme de 23 noiembrie.
Black Friday, în traducere "Vinerea neagră", este ziua care precedă Ziua Recunoștinței în SUA și teoretic ar trebui să fie ultima zi de vineri din noiembrie. De aceea, în fiecare an, adevăratul Black Friday are loc între 23 și 29 noiembrie.
Reducerile masive de Black Friday dau de fapt startul cumpărăturilor de Crăciun, însă companiile americane urmăresc și altceva: este vorba despre golirea stocurilor pentru reaprovizionarea cu produse noi. Firmele scapă astfel de produsele ce tind să fie depășite tehnologic și le vând la sume modice. Noul an vine cu produse noi, iar procesul se repetă, cu startul la fiecare final al lunii noiembrie.
Data aceasta este respectată de toate marile companii americane, neexistând niciodata vreuna care să pornească această campanie mai devreme.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News