Black Friday 2018. EvoMag a anunțat că stocul a fost deja epuizat în proporție de 35%.
Stocul de produse pus la vânzare de evoMag de Black Friday a fost epuizat în proporţie de 35% din cantitatea totală, iar 70% dintre comenzi au fost efectuate de pe telefonul mobil, a anunţat retailerul online, într-un comunicat de presă, transmis vineri AGERPRES.
Potrivit sursei citate, la puţin timp după miezul nopţii, a început deja livrarea către clienţii finali, astfel că, până la ora 8:00, peste 1.500 de comenzi au plecat spre clienţii finali.
"Până la ora 9:00, am avut peste 15.000 de produse comandate, cu un vârf de trafic de peste 25.000 de vizitatori unici simultan la ora 00:05. Avem deja stoc epuizat pentru 35% dintre produsele care au intrat în ultima rundă a campaniei de Black Friday', spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMag.
115.000 de vizitatori unici
Cât priveşte traficul total, de la momentul startului campaniei de Black Friday şi până la ora 9:00, au intrat pe evoMag.ro peste 115.000 de vizitatori unici, 70% din trafic fiind de pe mobil.
evoMag comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG este companie românească de familie, fondată în anul 2005.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News