Începe sezonul Black Friday.
Ultimele zile ale lunii octombrie marchează începerea perioadei de cumpărături „Black Friday". În acest an, eMAG a stabilt data Black Friday pentru 15 noiembrie, în timp ce Flanco a ales să își organizeze campania de vânzări între 25 octombrie și 23 noiembrie.
„Va fi o singură zi, în weekendul liber între cele două tururi ale alegerilor prezidențiale", spune Iulian Stanciu, CEO eMAG, potrivit Mediafax.
Flanco spune că în acest an va avea loc cel mai mare Black Friday din istoria companiei, cu reduceri la peste 750.000 de produse, în 155 de magazine din 114 orașe din România, precum și online.
Cu plusurile și minusurile sale, sezonul Black Friday poate aduce o maturizare a pieței de e-commerce și în comportamentul de consum online. Dincolo de produsele electro – IT, oferta mai cuprinde produsele din categoria modă sau home&deco, cu creșteri semnificative de la an la an.
Remarcabilă este și dimensiunea internațională a evenimentului, o platfomă de plăți online înregistrând anul trecut tranzacții din 70 de țări. Persoane din Pakistan, Cipru sau Rusia au cumpărat produse de pe site-urile românești care au avut promoții de Black Friday.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu