Au fost inregistrate un numar de 540 reclamații privind campania Black Friday 2019 față de 795 reclamații in campania anului 2018. Motivele invocate de clienți.
Aspectele sesizate de către consumatori
- întârziere livrare
- comenzi achitate și nelivrate
- comenzi anulate
- nerespectare comandă
- campanie falsă de reduceri - reducere falsă a preţurilor (înainte de promoţie preţurile au fost chiar mai mici)
- stoc epuizat în câteva minute de la începutul campaniei
- manipulare defectuoasă la transport
- anulare comandă făcută on-line, deşi iniţial a fost acceptată
- vouchere inactive în Black Friday
- produs neconform
- afişarea prețului de referință incorect
- informarea eronată privind dreptul de denunțare unilaterală la contract în conformitate cu prevederile OUG 34/2014
Reclamaţiile sunt în curs de cercetare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News