Black Friday 2021. Cea mai mare tranzacţie înregistrată până la ora 18:00 a depăşit 90.000 lei.
UPDATE
O tranzacţie care a depăşit 90.000 de lei a fost cea mai importantă până la ora 18:00, în cadrul campaniei Black Friday 2021, arată datele actualizate ale PayU România. Volumele tranzacţionate s-au cifrat la aproximativ 300 de milioane de lei fiind înregistrate peste 510.000 de tranzacţii. Tranzacţiile efectuate prin plata cu un singur click au avut o pondere de 64%.
Clienţii eMag au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut, după primele 7 ore ale campaniei Black Friday, iar plăţile online cu cardul au ajuns la aproape 60%, cea mai mare creştere din ultimii ani, informează platforma online.
Aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în localităţile în care este disponibil. 'În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în acelaşi interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi disponibile până noaptea târziu', se precizează în comunicatul companiei.
Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande în valoare de 38.185 lei, cel mai mic preţ din an. De asemenea, în primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă.
'Am remarcat trei tendinţe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienţii s-au obişnuit că online pot comanda orice şi pun în coş produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat.
Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% şi arată, pe de o parte, încrederea în comerţul online şi, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendinţă este comanda prin intermediul aplicaţiei ca principală metodă de achiziţie. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendinţe se vor accentua în anii următori şi comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienţilor', a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt: produse pentru casă şi îngrijirea casei - 156.000, beauty şi îngrijire personală - 123.000 şi electrocasnice mici - 73.000.
Vânzările de produse speciale de Black Friday 2021 au inclus automobile - 9 comenzi, aur şi monede - 2,4 kg sau pachete turistice - 935 nopţi de cazare. Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria, potrivit Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu