Black Friday a devenit un fenomen și în România, iar primele rezultate încep să "transpire" de la retaileri. O mișcare surprinzătoare pentru acest an o face evoMAG, care a ales să înceapă Black Friday mai devreme cu o săptămână, pe 22 noiembrie.
Magazinul online a anunţat reduceri de până la 70%. Anul trecut, evoMAG a avut 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate şi peste 250.000 de vizitatori unici. “Pentru anul acesta ne aşteptăm la o creştere de cel puţin 30 – 40% în comparaţie cu anul trecut, până la aproximativ 350.000 - 400.000 de vizitatori unici”, a precizat Mihai Pătraşcu pentru capital.ro.
Anul acesta, eMAG pregăteşte un eveniment de trei ori mai mare decât cel de anul trecut. Compania nu a comunicat nimic până în prezent despre campania Black Friday de anul acesta, însă derulează campania “November Fest! Promoţii de-o zi, în fiecare zi”.
Anul trecut, în urma campaniei de Black Friday, magazinele au vândut produse în valoare de peste 50 de milioane de euro, o cifră insignifiantă dacă o comparăm cu cea din SUA. În Statele Unite, de Black Friday, în prima zi s-au vândut produse în valoare de 20 de miliarde de dolari. Pe online, vânzările au trecut pentru prima dată de un miliard de dolari, conform datelor comScore.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News