Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți au comandat peste 2,7 milioane de produse în valoare de 800 de milioane de lei. Valoarea vânzărilor înregistrate la această oră depășește previziunile pentru întreaga zi.
Ofertele la cele mai mici prețuri din an au menținut ritmul susținut al comenzilor pe parcursul zilei și continuă să atragă interesul clienților până târziu în noapte. Cea mai variată comandă a avut valoarea de 17.000 lei și a cuprins 53 de produse din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace din categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, electronice mari, produse pentru casă.
În acest interval, mai mult de 12.600 de comercianți din Marketplace prezenți cu oferte în Black Friday au vândut peste 798.000 de produse, iar evenimentul continuă cu oferte la cele mai mici prețuri din an. Peste 83% dintre comenzile plasate până la ora 19:30 au fost efectuate cu livrare la easybox în localitățile în care serviciul este disponibil.
„Varietatea mare de produse și prețurile foarte bune au făcut ca interesul pentru Black Friday să depășească toate așteptările. Clienții au adăugat în coșul de cumpărături, în medie, 4,9 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, la produse pentru casă, cosmetice, băcănie sau hrană pentru animale. Interesul se menține ridicat și pentru ofertele speciale pe care clienții le găsesc în continuare doar astăzi pe eMAG, precum carnea de porc, vacanțele sau biletele de avion. Evenimentul continuă până târziu în noapte cu o gamă largă de produse la cel mai mic preț din tot anul”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News