Scandal uriaș după ce s-a dat startul la Black Friday pe Somproduct.
”Suntem coplesiți de numărul mare de clienți care au accesat site-ul SomProduct! Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Lucrăm la remedierea situației. Vă mulțumim pentru înțelegere!” este mesajul Somproduct cu privire la situația de Black Friday, mesaj dat odată ce a pornit campania de reduceri de Black Friday.
Cumpărătorii au reacționat vehement:
- Toate produsele la oferta deja nu mai sunt pe stoc, chiar dacă nimeni nu a putut procesa comanda.
- Nu exista scuze. Sunt curioasa de adevarata explicatie a acestei situatii penibile. Macar de faceati "schema asta" la ora 8 nu la 00... la ce oferte ati prezentat, scaune la 5/10 lei, logic ar fi fost sa va asteptati ca lumea sa acceseze siteul mai mult ca de obicei. Luati lectii de la Emag care investesc in servere si altele daca chiar vreti sa va castigati clienti.
- Era de așteptat și acum o sa arate stoc epuizat o mare pierdere de timp.
- De la 00:00 eram pe site și deja erau epuizate produsele reduse.
- I-au luat cumpărătorii pe nepregătite, dupa ce de o saptamina i-au bombardat cu mega reduceri, exact cum ia iarna autoritățile, in fiecare an. De curiozitate doar, e cineva fericitul posesor al acelui fotoliu renumit?
- Mda...de 3 ori am reușit să pun ceva in cos și pe când să plătesc, cantitate indisponibila ...ciudat...și eu mă gândesc să fac plângere la ANPC.
- Multumim ca ne mintiti frumos!!! De la ora 23:57 stau sa intru pe site.. sotul meu a reusit un pic, suficient cat sa imi spuna ca totul este o minciuna!
- Garantez ca "ofertele bune" nu au existat. Sunt pe site de la 23:55 si nu am apucat nimic. 0 respect fata de clienti.
Sunt peste 200 de mesaje cu astfel de reacții ale celor care ar fi vrut să prindă un produs la ofertă, fiind anunțate reduceri de peste 90%. Mai multe reacții în galeria articolului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News