Celebrul blogger de modă şi înfrumuseţare Sensy Sny a avut parte de o întâmplare mai puţin plăcută. Aceasta a fost "ţepuită" la telefon, după ce i s-a spus că a câştigat produse în valoare de 400 de lei, pe care trebuie însă să achite suma de 61 de lei.
"Nu îmi vine să cred că tocmai eu am fost păcălită, tocmai de aceea vreau să vă informez şi pe voi să nu păţiţi la fel ca mine. Acum 2 zile am fost sunată, să mi se spună că am acumulat puncte pe site-ul https://angrostoc.ro. Am spus că nu cunosc site-ul, însă mi s-a răspuns rapid: “da, noi avem contract cu mai multe firme, iar dumneavoastră, pentru că aţi făcut multe cumpărături online, aţi acumulat 400 lei, şi beneficiaţi de produse în valoare de 400 lei (un ondulator, o geantă, cosmo disk)”. Prima mea întrebare a fost “ce firma este ondulatorul”, la care mi s-a spus că nu au voie să comunice firmele producatoare. În plus, pentru toate aceste produse în valoare de 400 lei eu trebuie să plătesc 61 lei. Discuţia a fost mai lungă şi mi s-a confirmat că dacă nu îmi plac produsele le pot returna. Exact pe principiul ăsta am mers, şi am căzut în capcană", a scris Sensy Sny pe pagina sa de Facebook.
"Eu credeam că am făcut o super afacere, cel mai ieftin ondulator de pe piaţă costă 70-80 lei şi eu am dat 61 lei. În plus, am primit şi o geantă. Ajunge coletul astăzi, îl deschid, ŞOC! Ceva mai oribil de atât nu am văzut, produse care nu costă mai mult de 20 lei toate, o bătaie de joc!!!", a mai scris aceasta.
"Sun la nr. de telefon de pe AWB, nimic, nu de 3-4 ori, nimic, deja căutasem pe internet şi mi-am dat seama că am fost păcălită. Am sunat la curierul care mi-a adus coletul şi mi-a spus că mai are astfel de plângeri la adresa acestei firme şi ştie că este ţeapă firma, să sun în call center. În call center îmi spune că nu au contract cu firma respectivă şi că ce numar am eu îl au şi ei. Mi-am dat seama că nu sunt singura care sunase la ei şi am ridicat puţin vocea, cum este posibil să mai lucraţi cu ei când aveţi atâtea plângeri?!", a completat bloggerul.
În cele din urmă, aceasta a făcut o plângere la Protecţia Consumatorului, iar un răspuns va primi în cel mult 15 zile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News