BMW a lansat în premieră un sistem de vânzări online pentru a atrage cât mai mulți clienți, fără ca firma să cheltuiască prea mult. Platforma este rezervată momentan numai noii game de automobile electrice "I".
Această platformă online va fi prima din industrie. Dincolo de cele câteva experimente de anvergură redusă, marii producători auto au lăsat până acum astfel de tactici comerciale în seama dealerilor, transmite Bloomberg. Compania de automobile a adoptat pentru comercializarea modelelor "I" mai multe strategii, inclusiv o flotă flexibilă de vânzări construită în jurul unei reţele restrânse de showroom-uri.
"Există riscuri considerabile privind abordarea BMW faţă de promovarea mărcii I. Este riscul de imagine, dacă nu vor avea succesul aşteptat, şi riscul principal al costurilor, care poate fi soluţionat numai prin vânzări ridicate", comentează pentru Bloomberg Stefan Bratzel, directorul Centrului pentru management în sectorul auto al Universităţii de Ştiinţe Aplicate din Bergisch Gladbach.
BMW va deschide miercuri la Londra primul showroom dedicat sub-mărcii "I", unde vor fi prezentete primele automobile prototip, urmând ca modelele de serie să fie lansate în 2013.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu