BMW renunță la un simbol. Este o schimbare după 20 de ani.
BMW își schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani, renunțînd la efectul 3D și întorcându-se la aspectul plat din 1963.
Logo-ul anterior al BMW a debutat în 1997. Compania a avut șase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare, arată Mediafax.
Noul logo păstrează emblema cu alb și albastru, într-un cerc transparent, și va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale și pe site.
Imaginea are menirea de a ”radia mai multă deschidere și claritate”, spune Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declarație pe site-ul companiei.
Fanii au speculat discul alb și albastru reprezintă imaginea stilizată a unei elice, dar BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. ”Mitul elicei”, așa cum l-a descris compania pe site-ul său web, provine din vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu