Banca Naţională a României îşi extinde prezenţa în mediul online prin lansarea oficială a contului de Instagram.
Prin dezvoltarea continuă a portofoliului de instrumente digitale de comunicare, Banca Naţională a României urmăreşte atragerea unor noi segmente de public, în vederea creşterii nivelului general de informare cu privire la activitatea băncii centrale, precizează BNR.
Contul de Instagram se va diferenţia de celelalte canale social media utilizate de BNR în acest moment (Twitter, LinkedIn, YouTube) prin promovarea unui conţinut vizual atractiv, creşterea interactivităţii şi a nivelului de accesibilitate pentru publicul care nu este specializat în mod necesar în domeniul economic.
”Povestea noastră a început în urmă cu aproape #140 de ani. Pe #Instagram vom scrie istorie începând de astăzi! ????️
Noi suntem #BancaCentrală a României și rolul nostru este să menținem #leul stabil. ⚖️
Haideți să deschidem împreună porțile Palatului BNR, „cea mai frumoasă clădire din Bucureşti" (potrivit arhitectului Ion Mincu)! ????️ ????️ ????
Vă invităm în această „călătorie vizuală" prin care veți cunoaște povestea din spatele activității noastre!”, este mesajul primei postări pe Instagram.
”Iniţiativa BNR de utilizare a acestei reţele sociale se corelează cu demersuri similare întreprinse de alte bănci centrale europene, dar şi cu cele mai recente tendinţe din mediul digital. Vă invităm să ne urmăriţi activitatea pe Instagram începând de astăzi, 16 decembrie 2019, prin accesarea paginii noastre oficiale”, se arată într-un comunicat de presă al instituției.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News