România are o șansă uriașă să beneficieze de un brand de țară gratuit, realizat de către cunoscutul marketer danez Martin Lindstrom. Anunțul a fost făcut de președintele și fondatorul Cris-Tim, Radu Timiș, prezent vineri la a 19-a reuniune a Kaizen Manager Club.
Radu Timiș a mărturisit că în vara anului 2015 va participa la celebrul concurs de triatlon Ironman: "O fac pentru a-mi învinge propriile limite, nu pentru performanța sportivă", a explicat managerul.
În continuare, fondatorul Cris-Tim a dezvăluit și miza uriașă pe care ar putea-o avea un eventual succes al său la Ironman: "Chiar vorbeam zilele trecute cu Martin Lindstrom, care este numărul 1 în marketing din lumea întreagă. Și mi-a spus: 'Dacă tu reușești să termini Iron Man, eu fac gratis brandul de țară pentru România'".
Radu Timiș a explicat că a început deja de trei săptămâni să se pregătească pentru competiția alcătuită din trei probe: alergare, înot și ciclism.
"Mă pregătesc trei ore pe zi în momentul de față, dar voi intensifica pregătirea pe măsură ce se apropie vara. Am slăbit cinci kilograme până acum. Mai trebuie să dau jos încă cinci până la finalul lunii decembrie, iar în ianuarie alte zece", a continuat președintele Cris-Tim.
Ironman - 15 ore de efort continuu
Concursul Ironman presupune trei probe desfășurate consecutiv, fără pauză: maraton - pe distanța de 42,195 km, înot - 3,86 km și ciclism - 180 km.
Dacă va reuși să termine triatlonul de la Ironman, Radu Timiș ar putea aduce României un brand de țară în valoare de câteva sute de mii de euro, realizat gratuit. Celebra "frunză" din 2010 a costat în jur de 900.000 de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News