Designerul Alin Gălăţescu a vorbit despre importanţa brandului Chanel la Mi-Th Influencer.
"Nu putem vorbi de Chanel fără să extragem din istoria ei cei 40 de ani în care a fost coordonată de Karl Lagerfeld. El e şi cel care a ştiut să identifice, cuantifice şi evidenţieze elementele care au creat stilul Chanel. De-a lungul timpului, Chanel, ca orice brand, a evoluat. De la pălării la tricotaje, de la tricotaje la elemente sport, de la elemente sport la pantaloni cu costum", a declarat Alin Gălăţescu la Mi-Th Influencer.
"Deci îţi poţi compune o ţinută completă, nu?", a intervenit Mirela Vescan.
"Da, da. De exemplu, showurile Chanel de la Paris sunt cele mai grandioase. S-au reprodus nave spaţiale, câmpii eoliene. Demenţe imense, dar extraordinare. Vin peste 2000 de oameni, la niciun alt show nu se întâmplă asta în Paris. Şi 80% dintre aceste persoane sunt îmbrăcate în Chanel. Nu mai vorbim de accesorii Chanel, asta cred că are toată lumea din sală. Asta dovedeşte impactul real asupra publicului şi iconografiei de modă, devenită deja istorie", a mai punctat designerul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu