SaladBox, brandul de restaurante cu servire rapidă dezvoltat de patru antreprenori, a ajuns la peste 40 de unităţi în România, Ungaria, Germania şi Algeria, iar acum se pregăteşte să atace piaţa americană, dezvaluie Ziarul Financiar.
După SaladBox, proprietarii brandului pariază pe noi concepte de restaurante şi deschid chiar cafenele.
SaladBox, lanţ de restaurante dezvoltat de patru antreprenori din Cluj, continuă expansiunea atât pe plan local, cât şi în străinătate şi deschide unităţi în Algeria şi Statele Unite, dar şi în Deva, Piatra-Neamţ, Braşov şi Bucureşti. Lanţul, format din unităţi deţinute de proprietarii brandului, dar şi de francizaţi, a deschis deja un restaurant în Algeria, acolo unde vrea încă două până la finalul anului.
„Dorim să încheiem anul 2016 cu locaţii deschise pe trei continente. Astfel după Europa şi Africa urmează America. Deşi este competitivă, piaţa americană este o piaţă de desfacere mare unde credem că şi noi avem şansa noastră. În momentul de faţă sunt semnate primele locaţii care vor fi deschise în Miami - Florida şi s-a finalizat perioada de training cu partenerul care va opera locaţiile respective", a declarat Dan Isai, CEO şi unul dintre fondatorii lanţului de restaurante SaladBox, brand creat în urmă cu patru ani de Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş.
SaladBox este al treilea lanţ de restaurante cu servire rapidă ca număr de locaţii în România, după McDonald's şi KFC. În jur de 70% dintre locaţiile SaladBox sunt operate de francizaţi, potrivit celor mai recente date. Meniul SaladBox include salate, supe-cremă, dar şi fresh-uri şi limonade. Anul trecut, lanţul a înregistrat o cifră de afaceri totală de 14 milioane de euro, iar pentru acest an Dan Isai estima anterior un rulaj de 20-22 de milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu