Rețeaua de magazinele de cartier cu dezvoltarea cea mai explozivă pe piața europeană experimentează un nou concept în Bulgaria. Pentru prima dată, un magazin Lidl va fi deschis într-un mall.
Potrivit BTA, acordul semnat de Sofia Ring Mall și firma germană care deține brandul Lidl va permite deschiderea magazinului în această toamnă. Lidl are un sistem agresiv de discount, oferind la prețuri mici barnduri proprii. De asemenea, Lidl își diversifică săptămânal oferta limitată de alimente și bunuri de consum cu campanii de vânzare tematice, produsele fiind distribuite în cantități mai reduse, un timp limitat, astfel încât să atragă permanent alți clienți în lanțul de magazine german.
Extinderea agresivă a rețelei Lidl-Kaufland a pus probleme până și retailerilor britanici, care pierd teren în fața conceptului german. Compania care deține cele două lanțuri este deținută de o familie germană, Schwartz, care a preferat să păstreze afacerea tip srl, în loc să apeleze la bursă. În România, Lidl a devenit cel mai mare importator, majoritatea mărfurilor fiind realizate în fabrici ale companiei din Polonia, Bulgaria, Ungaria, Grecia sau importate din Asia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News