Burger King, un celebru lanţ american de restaurante de tip fast-food, va oferi din 8 august, pe întregul teritoriu al Statelor Unite, specialitatea 'Impossible Whopper', un hamburger vegetarian care a fost testat deja în aprilie în 59 din localurile sale din St. Louis (Missouri) şi a avut rezultate bune, relatează EFE.
Potrivit unui comunicat, compania va continua colaborarea cu firma Impossible Foods, cunoscută pentru a fi creat un hamburger realizat din ingrediente vegetale şi proteina 'heme', ce imită culoarea 'sângerie' a cărnii de vacă. Într-un clip difuzat pe contul său de Twitter, Burger King arată zecile de persoane invitate să participe la inaugurarea în localurile sale a specialităţii 'Impossible Burger'.
Invitaţii, cu toţii entuziasmaţi de gustul cărnii false, au fost uimiţi când meniurile de la Impossible Restaurant au fost înlăturate, dezvăluindu-le pe cele de la Burger King: 'Cred că voi fi un pic dezamăgit', a spus unul dintre ei. 'Este incredibil', a asigurat un altul, după ce a muşcat dintr-unul dintre hamburgeri. Iniţiativa includerii unui hamburger vegetarian în meniu a crescut cu 18,5 % vânzările în localurile selecţionate pentru vânzarea lor în aprilie, potrivit analizei realizate de firma de marketing inMarket inSights. Chris Finazzo, consilierul delegat al Burger King în Statele Unite, a declarat pentru CNBC că acest produs a atras în restaurante persoane cu o mai mare capacitate de cumpărare, care îşi fac de regulă cumpărăturile în supermarketurile Whole Foods sau Panera.
El nu a fost astfel surprins că aşa numiţii 'flexitarieni' - persoane care încearcă să reducă din alimentaţia lor consumul de carne - sunt cei care au solicitat în mai mare măsură aceste produse. În campania de promovare a noului produs, Burger King va oferi prin intermediul aplicaţiei sale online şi serviciului de livrare la domiciliu DoorDash un Whopper din carne şi un hambuger Impossible la preţul de 7 dolari. Hamburgerul vegetarian va fi disponibil în ofertă limitată, a precizat Finazzo. Versiunea vegetariană a hamburgerului are o valoare proteică similară tradiţionalului Whopper, dar conţine cu 15 % mai puţine grăsimi şi cu 90 % mai puţin colesterol decât principala specialitate comercializată de Burger King.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News