Într-o competiție a unei publicații globale pentru rebranding și dezvoltare de brand, Transform Magazine din Marea Britanie, Buzăul a reuțit să bată la o categorie capitala Franței, Parisul.
Singura publicație globală pentru rebranding și dezvoltare de brand, Transform Magazine din Marea Britanie, a acordat, miercuri seară, municipiului Buzău, premiul „2021 Transform Awards Europe”, competiție aflată la a 12-a ediție. Aici, municipiul Buzău a concurat cu capitala Franței, Paris, la categoria „Cel mai bun brand de localitate sau de țară”, scrie Știri de Buzău.
Creatorul brandului „Buzău-Oraș Deschis” este un tânăr din Iași, designer de brand, cu experiență în informatică. Acum patru ani, Adrian Mironescu a câștigat concursul pentru crearea logoului Buzăului. În doar câteva săptămâni a reușit să pună la punct un logo care a fost selectat din totalul de 24 de proiecte ce au fost depuse.
La ediția din acest an au fost nominalizate firme de prestigiu, la diferite categorii ale concursului, cum ar fi cea mai bună creație vizuală, cea mai bună soluție arhitecturală de brand, cea mai bună signalistică sau cea mai bună relație cu acționarii pe timpul unei campanii.
”Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil! Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă ce o facem împreună. Hai să facem Buzăul mare!”, a scris pe Facebook primarul Constantin Toma.
În 2017, logo-ul său a fost prezentat în cadrul unei conferințe de presă organizată la Primăria Buzău. Edilul Constantin Toma a menționat că acest logo va reprezenta un nou Buzău, un oraș deschis spre cunoaștere și inovare. De atunci, ieșeanul creează toate materialele publicitare și de informare ale municipalității și pe cele ale companiilor din subordine.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Anca Murgoci