Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie in jur de 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume.
Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie in jur de 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume.
Și la nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, cea mai mare comandă plasată pe platformă ridicându-se la 750 lei, urmat de Cluj cu o comandă maximă de 500 lei, Timișoara cu 450 lei și Iași cu 230 lei.
Deși bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare, obiceiul de consum și preferințele culinare ale locuitorilor Capitalei sunt diferite de cele ale ieșenilor, clujenilor și timișorenilor.
”Observăm diferențe de consum de la o zonă la alta, însă cel mai evident este că bucureștenii comandă de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viață alert, care știu că la birou au nevoie de o masă completă și hrănitoare. Clujenii, timișorenii și ieșenii sunt gurmanzi, le place să descopere bucătării noi și să încerce feluri ce nu se regăsesc în meniul lor obișnuit”, declară Dan Macarie, Country Manager foodpanda România.
Potrivit lui Macarie, în București, majoritatea comenzilor foodpanda sunt realizate de la birou, în jurul prânzului, între orele 11:30 – 14:00, și constau în meniuri complete cu fel principal – pui sau porc, cu garnitură, salată și desert. În Cluj, Timișoara și Iași, celelalte orașe în care foodpanda este prezentă, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara și constau în preparate ce nu se gătesc de obicei acasă, varietăți de finger food, de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucătărie orientală.
În continuare, însă, Bucureștiul este cel mai activ oraș în care foodpanda activează, cu 70% din comenzi, urmat de Cluj cu 14%, Timișoara cu 10% și Iași – cel mai nou oraș în care foodpanda s-a extins, cu 6% din comenzile totale în doar două săptămâni de la lansare.
foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.
Despre foodpanda / hellofood
foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.
foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, Ucraina, România, Bulgaria, Croația, Slovacia, Cehia, Azerbaidjan, Liban, Algeria, Serbia, Kazahstan și Georgia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu