Starbucks va adopta o strategie de „monitorizare și adaptare" pentru a-și redeschide unele cafenele din Statele Unite.
Starbucks va adopta o strategie de „monitorizare și adaptare" pentru a-și redeschide unele cafenele din Statele Unite, după închiderea de la jumătatea lunii martie, transmite CNN.
CEO-ul Kevin Johnson le-a transmis angajaților, într-o scrisoare deschisă, că inițiativa înseamnă că „fiecare comunitate va continua să monitorizeze situația Covid-19" și va decide când să redeschidă cafenelele, depinzând de condițiile din regiune.
Johnson a recunoscut că decizia este „una umană", bazată pe informații complexe și foarte schimbătoare. Liderii din teritorii vor analiza situația bazându-se pe patru factori importanți: „statusul local al crizei de sănătate publică, îndrumările de la oficialii guvernamentali și experți, sentimentul comunității și operativitatea magazinelor".
Starbucks a început deja să redeschidă cafenelele din China, bazându-se pe aceeași factori, a mai transmis conducătorul companiei.
În Statele Unite, unele din cele 15.000 de cafenele prezente pe teritoriul țării au trecut deja la servitul exclusiv prin drive-thru, iar altele oferă doar ridicarea produselor de la intrare.
Compania Starbucks este activă în România din 2007, însumând 52 de cafenele, în 13 orașe ale țării.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News