Câştigătorii Cupei Coca-Cola s-au bucurat săptămâna trecută de marele premiu al competiţiei încheiate în luna mai: o sesiune de antrenament la Centrul Național de Fotbal de la Mogoșoaia, unde se pregătesc membrii echipei de fotbal a României.
Băieţii de la Liceul Tehnologic Auto din Craiova și fetele de la Liceul ”Grigore Moisil” din Urziceni au petrecut cinci zile la baza sportivă de la Mogoşoaia, unde au participat zilnic la antrenamente speciale cu antrenori și preparatori fizici de la loturile naționale şi au primit vizita fostului fotbalist Miodrag Belodedici şi a preşedintelui Federaţiei Române de Forbal, Mircea Sandu. Sâmbătă seară, câştigătorii Cupei Coca-Cola au vizionat din tribune meciul de fotbal Steaua - CFR Cluj din Liga 1.
Deoarece participă în această perioadă la un turneu internaţional în Ungaria, echipa de fete de la Liceul ”Banyai Janos” (Harghita), campioană în Cupa Coca-Cola, a cedat locul în cantonamentul de la Mogoşoaia echipei de fete din din Urziceni, ocupanta locului al II-lea în Cupa Coca-Cola.
Ediţia a doua a Cupei Coca-Cola, cea mai mare competiţie de fotbal la nivel de liceu, a însemnat:
• 459 de echipe din 24 de judeţe înscrise la start
• 41 de echipe de fete şi băieţi calificate în etapa regională
• 2 echipe câştigătoare
• Peste 450 de meciuri jucate
• Peste 380 de ore petrecute pe teren
• Peste 4.500 de goluri înscrise
Despre Cupa Coca-Cola
Cupa Coca-Cola este un program al Sistemului Coca-Cola România care promovează un stil de viaţă activ şi echilibrat, dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Federaţia Română de Fotbal. Vodafone România este sponsor principal, iar Intersport este partener tehnic.
Prin organizarea Cupei Coca-Cola, Sistemul Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.
Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu