Cancan dispare de la chioșcuri

cancan1
cancan1

Tabloidul Cancan nu va mai putea fi achiziționat de la chioșcuri, publicația încheindu-și apariția în varianta tipărită, întrucât grupul CANCAN dorește să adopte un nou model de bussines.

[caption id="attachment_215853" align="alignleft" width="400"] Sursa foto: paginademedia.ro[/caption]

Având în vedere succesul înregistrat cu emisiunea Cancan TV, precum și desele ”recorduri absolute” ale site-ului www.cancan.ro pentru piaţa de media autohtonă, grupul CANCAN îşi reorganizează business-ul axându-şi investiţiile exclusiv pe diviziile online şi tv, anunță un comunicat de presă, potrivit Mediafax.

"Noul tip de consum informaţional, rapiditatea cu care circulă astăzi informaţia, precum şi deficienţele nerezolvabile din sistemul românesc de distribuţie de presă cotidiană au dus la lipsa de perspectivă a produsului în varianta sa de print", se arată în sursa citată, care precizează, totodată, că echipa tabloidului va dezvolta divizia online şi divizia tv.

Decizia grupului CANCAN a fost luată în considerare pe baza succesului înregistrat cu emisiunea CANCAN TV difuzată la Kanal D - respectiv de la o medie de audienţă a primului sezon de 1.2 % rating si 5.3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2.5% rating si 8.5% share pe publicul 18-49 ani - grupul editorial intenţionează să-şi diversifice pe termen mediu producţia de conţinut pentru televiziune.

De asemenea, potrivit informării grupului CANCAN, site-ul www.cancan.ro a avut adeseori "recorduri absolute" pentru piaţa de media autohtonă.

Oana Costea, redactor-şef al cancan.ro a făcut următoarele precizări: "Avem planuri spectaculoase în .ro şi zona de televiziune, motiv pentru care sunt fericită că le pot face împreună cu echipa cu care am lucrat şi până acum. Nu vor fi modificări substanţiale în structura redacţională, ci doar de organizare a noului flux de lucru".

Grupul anunță că cititorii cancan.ro vor avea acces la informaţii online, pe iPad și pe mobil, dar şi la o "inedită structură de divertisment" prin intermediul platformei de programe TV.

Potrivit fondatorului și proprietarului Cancan, Radu Budeanu, se va lansa ”un proiect complex, care practic optimizează întreaga operaţiune şi o adaptează noilor obiceiuri de consum impuse de evoluţia tehnologiei. Atât divizia online, cât şi, mai ales, divizia tv, care va produce programe noi şi nu numai, sunt cele mai eficiente şi moderne căi de a distribui conţinutul", a precizat Budeanu, adăugând că celelalte două titluri din cadrul grupului, revistele Ciao! şi Spy, organizate într-o structură separată, ca şi până acum,  vor fi în continuare la dispoziția cititorilor și în varianta printată.

Cancan a avut în primul trimestru al anului 2012, potrivit BRAT, vânzări medii de 29.396 de exemplare pe ediție, cu 13.621 mai puține comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel