Candidatul PNL vrea BENZI UNICE de RATB în București

Cristian Bușoi, candidatul PNL pentru Primăria Municipiului București, consideră că trebuie gândite soluții astfel încât să existe benzi unice de RATB pe marile bulevarde din Capitală. 

"Trebuie gândite soluţii pe marile bulevarde de benzi unice pentru RATB (...), aşa cum trebuie găsite soluţii pentru eficientizarea acestei regii, care trebuie repede să devină societate comercială, pentru că altfel, din 2019, conform unei directive europene, nu va mai avea dreptul să presteze transport în comun în Bucureşti", a spus Cristian Buşoi, miercuri, la evenimentul "Infrastructura de transport în sectorul 4", potrivit Agerpres.

El a pledat și pentru un "program ambiţios de îmbunătăţire şi modernizare a parcului auto al RATB".

Candidatul PNL este de părere că "Toate aceste măsuri trebuie luate concomitent. Două dintre ele ţin de decizia Ministerului Transporturilor - terminarea centurii şi mai ales Centura sud, care este foarte importantă şi pentru locuitorii sectorului 4, şi construirea de urgenţă, tot pe bani europeni, a celor trei magistrale noi de metrou, cea mai urgentă fiind cea legată de Drumul Taberei, pentru că în acest moment cartierul este sufocat, neavând îndeajuns de multe mijloace de deplasare către centrul Bucureştiului. A treia direcţie este terminarea de urgenţă a celor şapte şantiere mari începute sau neîncepute încă în Bucureşti, ce ar rezolva mare parte din fluidizare".

În opinia sa, trebuie să existe parcări la intrarea în Bucureşti.

"Să îi încurajăm pe cei care tranzitează Capitala să îşi lase maşina, să se urce în metrou, într-un mijloc de transport în comun şi să îşi facă treaba, pe de o parte punându-le parcări gratuite la dispoziţie la intrările importante în Bucureşti, pe de altă parte descurajându-i, punându-le taxă dacă tranzitează centrul Bucureştiului. Asta o poate face Primăria Generală, pentru că la intrările în Bucureşti sunt suficiente terenuri care pot fi amenajate ca parcări supraterane sau parcări la sol şi nu înseamnă un cost foarte mare, iar în zonele aglomerate, în parteneriat cu sectoarele sau parteneriate public-private, trebuie gândite parcări subterane, supraterane (...), la un cost decent", a declarat Cristian Buşoi.

8 ore pe săptămână, pierdute în traficul din București

Buşoi a precizat că studiile arată că în fiecare săptămână o persoană pierde în medie 8 ore în traficul din Capitală. El a făcut referire şi la pasajul de la Piaţa Sudului.

"Nu ar fi costat pe niciunul dintre dumneavoastră niciun leu, din păcate, din iresponsabilitate, incompetenţă, mare parte dintre banii europeni destinaţi acestui proiect, care este în valoare totală de 80 de milioane de lei, vor fi pierduţi. (...) Avem două lucrări ce trebuiau începute, lărgirea Fabricii de Glucoză şi a Prelungirii Ghencea, lucrări care ar fi rezolvat o bună parte dintre problemele pe care le avem şi, din păcate, acest lucru nu se întâmplă. Cred că a sosit momentul să se pornească un proiect ambiţios de rezolvare a acestei probleme", a adăugat Cristian Buşoi. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel