Aproximativ 17.000 de carduri VISA administrate de CEC Bank au fost blocate de unitatea bancară, din motive de securitate, o parte din clienţi fiind informaţi miercuri în acest sens de reprezentanţii băncii.
Astfel, CEC Bank a informat, miercuri, o parte din clienţii afectaţi despre această situaţie şi a precizat că informaţiile despre conturi au fost compromise, cel mai probabil prin intermediul internetului, şi a luat din precauţie măsura blocării cardurilor.
Clienţii CEC Bank au fost informaţi că, la nivelul întregii ţări urmează să fie supuse măsurilor suplimentare de securitate aproximativ 17.000 de carduri tip VISA. Pe de altă parte, reprezentanţii CEC au mai anunţat clienţii că nu doar aceştia au fost afectaţi de compromiterea datelor, ci şi ai altor unităţi bancare din România şi din străinătate.
"Banca a primit sesizări oficiale conform cărora informaţiile aferente unui număr de carduri emise de instituţii financiare din România şi din străinătate au fost posibil compromise la nivelul unei baze de date internaţionale. În scopul protejării disponibilităţilor băneşti ale clienţilor şi în conformitate cu prevederile contractuale, CEC Bank a aplicat măsura de blocare şi re-emitere card şi cod PIN, fără cost, pentru un număr de carduri din portofoliul propriu", spun reprezentanţii CEC Bank.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu