Carrefour România a lansat în luna mai o primă etapă a platformei de reduceri „Minus la sută”.
După trei luni de la lansare, inițiativa nu doar că se prelungește, dar au fost adăugate și 500 de noi produse, astfel programul oferindu-le clienților peste 1700 de produse la preț redus. Această primă etapă a fost concepută drept parte din strategia retailerului de combatere a efectelor inflației asupra puterii de cumpărare a românilor, oferind acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț.
Programul „Minus la sută" include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1700 de produse esențiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei. Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea sunt semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”.
Din dorința de a sprijini puterea de cumpărare a consumatorilor români, Carrefour a decis extinderea măsurii de reducere a prețurilor. Deoarece programul „Minus la sută" le oferă clienților oportunitatea de a păstra constantă suma pe care o alocă la cumpărături pe o perioada îndelungată, prelungirea acestei inițiative va fi benefică în continuare pentru românii care trec pragul magazinelor Carrefour de tip Hiper si Market.
Pentru o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour a extins programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor și plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu