Casa de modă Dior a reușit să stârnească reacții vehemente în presă datorită faptului că noul ambasador și, totodată, noua imagine a brandului este o tânără de doar 14 ani.
Sofia Mechetner, în vârstă de 14 ani și cu o înălțime de 1,80 de metri, a fost centrul atenției la prezentarea noii colecții Dior, toamnă-iarnă 2015, reușind însă să stârnească și controverse, scrie Dayily Mail, relatează stirileprotv.ro.
Într-o rochie albă și transparentă, Sofia Mechetner părea încrezătoare la fel ca o femeie matură la prezentarea noii colecții a casei Dior.
Publicația britanică scrie că după ce a fost scoasă din anonimat din Tel Aviv, Sofia a semnat un contract de doi ani cu Dior, pentru care va obține 170.000 de lire sterline.
Imediat, presa a reacționat, criticând Casa de modă Dior că "exploatează copii", această copilă fiind folosită nu doar pentru a-și vinde creațiile de mii de lire, ci și devenind imaginea brandului, ea va deveni un un etalon pentru femeile din întreaga lume.
Sofia Mechetner nu este prima minoră cooptată în modeling, dar vârsta de 14 ani este considerată un derapaj. "Aceste fete nu au sâni și forme, de aceea pare că toate hainele pică elegant pe ele. Nu sunt mature fizic, în primul rând", a declarat o reprezentantă a unui grup conservator din SUA.
Anul trecut, la 15 ani, fiica lui Johnny Depp Lily-Rose și-a făcut debutul în modelling, iar în acest an a încheiat contract cu prestigioasa casa Chanel, devenind chiar imaginea acesteia.
Astfel, s-a readus în discuție tema exploatării copiilor în modă, casele de modă fiind acuzate că folosesc copii ca să scoată bani de pe urma lor, acest adolescente ajungând să fie extenuate la o vârstă fragedă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu