Fiecare like dat pe Facebook unei companii sau mărci aduce încasări pentru "primitorii de like-uri".
Un like dat pe Facebook unei companii sau unei mărci valorează 174,17 dolari pentru compania sau brandul respectiv, potrivit LiveScience.com.
Studiul realizat de compania Syncapse, utilizatorii din situația precizată achiziționează produse cu o valoare de 116 dolari mai mare decât cei care nu dau like. De asemenea, "fani" de pe Facebook sunt cu aproximativ 18% mai satisfăcuți cu o anumită marcă decât ceilalți și prezintă cu 11% mai multe șanse să continue să folosească respectiva marcă.
Studiul Syncapse se bazează pe observarea a peste 2.000 de utilizatori de Facebook care au dat like unui anumit brand. Studiul ține cont de factori precum cheltuielile de producție, loialitatea, disponibilitatea de a recomanda produsul, costul de achiziție a publicității și afinitatea față de marcă pentru a determina valoarea medie a unui fan pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu