Poşta Română a transmis cât vor fi păstrate în oficiile poştale trimiterile extracomunitare, dar şi cele intracomunitare.
"Compania se află în discuţii cu partenerii instituţionali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunităţile poştale sau pentru a găsi soluţii de a le distribui direct clienţilor şi a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranţa lor şi a angajaţilor", transmite conducerea instituţiei.
Poşta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunităţile poştale şi a recomandat clienţilor ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghişeu, în timp ce restul clienţilor au fost rugaţi să aştepte în afara oficiului poştal.
De asemenea, pentru a preveni şi a limita eventuala răspândire a virusului COVID-19, compania a recomandat ca distanţa dintre persoane să fie limitată la 2 metri.
"Suntem mai mult decât oricând aproape de clienţii şi angajaţii noştri, în această perioadă dificilă. Siguranţa şi sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Aşa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluţia situaţiei pentru a găsi soluţii să depăşim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluţii de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni şi, în acelaşi timp, să menţinem funcţionarea optimă a serviciilor companiei", a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române, conform Agerpres.
Reprezentanţii Poştei Române precizează că depun toate eforturile pentru a-şi continua activitatea economică, în beneficiul clienţilor. Aceştia au la dispoziţie atât serviciile de coletărie clasică, cât şi serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile poştale au program de lucru în intervalul orar 10.00 - 18.00.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu