Black Friday 2019 înregistrează recorduri de vânzări în mediul online.
Valoarea totală a volumelor tranzacționate online a ajuns la 130,55 milioane de lei, în jurul orei 14.00, mai mult cu peste 16,4% față de anul trecut, la aceeași oră, când s-au înregistrat aproximativ 112,51 milioane de lei, conform statisticilor calculate de un procesator de plăți.
Astfel, numărul de tranzacții a ajuns la 200.653, mai mult cu aproximativ 34% față de anul trecut, la aceeași oră. Minutul de aur rămâne 07.28, cu 2.140 de tranzacții, iar valoarea medie a coșului a scăzut de la 659 lei la 645 lei.
Produsele cele mai bine vândute sunt cele din sfera IT&C, care reprezintă peste 57% din totalul tranzacțiilor, urmate de eTail – peste 26% din totalul tranzacțiilor, și Servicii, ce reprezintă peste 7% din totalul vânzărilor.
Black Friday în România rămâne un eveniment de interes și pentru alte țări
Valoarea totală a volumelor procesate din alte țări a ajuns la 8,07 milioane de lei, cu peste 73% mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut
Top 3 țări din afara granițelor de unde se cumpără în România rămân: Marea Britanie, acolo unde numărul de tranzacții crește la 10.838, peste 5% din totalul tranzacțiilor, urmată de Ungaria, unde numărul de tranzacții crește la 3.867, aproximativ 2% din totalul tranzacțiilor, iar pe locul al treilea este Bulgaria, unde numărul de tranzacții crește la 628, ceea ce înseamnă aproximativ 0.3% din totalul tranzacțiilor.
Până acum, românii au cumparat online în rate în valoare de peste 55 milioane de lei.
Nu mai puțin de 46% din totalul volumelor tranzacționate au fost făcute cu un singur click, iar valoarea acestora depășește 60 milioane de lei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News