Cătălin Cîrstoiu, soluția la traficul infernal din București: Studiul lui Adriean Videanu, făcut de japonezi

FOTO: Freepik
FOTO: Freepik

Cătălin Cîrstoiu, candidat PSD-PNL pentru PMB, a vorbit despre o problemă majoră a Capitalei, o problemă pentru care s-a implementat doar puțin peste 50% din soluția găsită în urmă cu mai mulți ani.

Dr. Cătălin Cîrstoiu, candidatul comun al coaliției PSD-PNL, a vorbit la Antena 3 CNN despre una dintre problemele majore ale Capitalei, cu impact asupra sănătății bucureștenilor, dar și soluția, gândită în urmă cu mai mulți ani, însă implementată cu puțin peste 50%.

”O problemă majoră a Capitalei: traficul. Și nu numai traficul rutier, ci și cel pietonal, pentru că și asta este o problemă, traficul cu alte mijloace de transport alternativ.

Sigur, este absolut disconfortant să stai mergând spre serviciu, mergând spre casă, ducându-ți copilul la grădiniță. Sunt ore în care oamenii pot face altceva și asta, pentru că sunt doctor, să știți că poate afecta foarte mult și sănătatea oamenilor, de aceea am spus că sănătatea nu înseamnă numai componenta aceasta, de spital, ci și componenta cealaltă, ce faci în afara ei, să ai un aer curat, să ai o apă curată, să poți să mergi într-un parc care să fie recreativ, să fie un parc care să te atragă.

Toate acestea, adunate, până la urmă dau acea stare de bine care elimină acel stres cotidian major”, a declarat dr. Cătălin Cîrstoiu, candidatul la Primăria Municipiului București.

Soluția ”managerului și doctorului Cătălin Cîrstoiu”

Întrebat care este soluția ”managerului și doctorului Cătălin Cîrstoiu” pentru trafic, acesta a amintit de un studiu făcut încă de pe vremea lui Adriean Videanu.

”Gândiți-vă că este un studiu făcut acum mulți ani de zile, era primar general dl Adriean Videanu, studiul JICA, făcut de japonezi, care spune foarte clar, făcut foarte corect, cu numărat mașinile în trafic și care a dat niște soluții. 

Gândiți-vă că sistemul de semaforizare inteligentă a acestui oraș este un sistem care a fost implementat în proporție de 55-60%. Este incomplet implementat. Ce face acest sistem? Sincronizarea semafoarelor în funcție de trafic.

Mai mult decât atât, acel sistem inteligent de semaforizare arată exact viteza de deplasare a mașinilor, câte mașini sunt pe acel sector, ori el fiind incomplet implementat, vă dați seama că nu există un feed-back al acestor informații.

Mai mult decât atât, atunci când pe un anumit segment de drum  numărul de mașini existente este mult mai mare decât cel permis în mod real, nu au cum să încapă mai multe, sunt calcule făcute, automat acest sistem îți dă o informație de avarie, să găsești o altă soluție. Care ar fi? Să faci un pasaj subteran. Nu se poate. Adică trebuie gândit foarte bine. În anumite zone pot fi făcute, în alte nu pot fi făcute”, a mai spus Cătălin Cîrstoiu. 

Citește și: Cîrstoiu, candidat PSD-PNL la Capitală. Gabriela Firea: Pot să lupt și în alte forme pentru București

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel